Tuesday, July 1, 2008

Pot pet pasal Nasri Nasir

Haaa nie aku nak citer pasal Nasri Nasir. Ex-schoolmate Kisas 96-97 (kepada yg bukan dari kisas terima kasih kerana sudi menghabiskan bacaan anda utk posting ini). Well Nasri nie dah join company aku keje, but aku yang joined dulu so I'm still his senior here ok hehehehe.

Gambar Nasri yang diambil tanpa izin

Sekarang nie beliau diamanahkan untuk bantu En. Wan dalam jabatan baru. Jabatan buku. FYI, En. Wan nie ex bos aku utk Jabatan Pemasaran Iklan. Best keje dgn En. Wan, sayangnya aku tak dapat bos sporting macam beliau lagi, huhuhu. But life goes on.

Sekarang nie bila Nasri dah tukar jabatan. Meja dia sebelah aku jer. Tak sangka betul. Dulu aku rasa kitorang takdela rapat sangat. Tapi dah jodoh meja gamaknya. Nampaknya lepas nie kena la aku 'jaga siqoh' dalam office nie hehe.

Pandangan aku
Yang aku nampak, Nasri (serta Rusdi Abdullah) adalah permata2 yang perlu digilap sebagai penyambung mata rantai dalam dakwah melalui media cetak nie. Both are talented, hardworking, knowledgeable dan yang penting ikhlas... Yer bang...ikhlas tu sangat penting dalam berdakwah.

Emm.. apa lagi nak tulis ek, skang nie Nasri tak tau lagi aku tgh berblogging pasal dia. Aku dok intai2 sebelah aku nie tengok Nasri rajin jer buat kerja2 dia. Aku plak dok sibuk tulis blog dan main YM sambil buat muka serius hehe

Okla lastly, jemput2 la ziarah blog Nasri Nasir di http://syaukawi.blogspot.com/

adios!

p/s lepas nie aku rasa kena menulis pasal Rusdi Abdullah plak. Karang kecik ati plak kawan aku yang sorang nie :-)

1 comment:

MOHD RUSDI ABDULLAH said...

ha ah...banyak lah punya kecik hati...aku bunya pesar ni, ko kata kecik lagi..piii rahhh...