Saturday, July 5, 2008

Waduh, Lost streaming slow bangat

Adeh dh pkl 12.30mlm nie. Sakit pinggang aku. Rasa dah dekat 2 jam aku nak tengok lost streaming nie, tp separuh episod pun tak abes loading nie. Aku rasa aku nk pi tido jer la pas siap posting entri nie.

Betul la aku memang fan drama Lost nie. Dari season 1 sampai la 4 skang. Start dari season 3 aku dah start tengok kat internet jer. Maklumla aku dah terminate servis astro kat umah. Tapi kira ok sebab kat internet nie episod dia keluar lagi awal dari kat astro.


http://watchloststreaming.com/
http://www.lost-stream.com/

Cuma bila internet slow nie yang aku boring nie. So nak layan boring sempat la aku main fifa 5-6 games. Semua games kalah siots kat team ManU. Puas dah aku main team Chelsea, Barcelona, Bayern dan juga Spain. Aku rasa computer nie bias la. Kalu ManU jer mesti menang huhu.

Selain tu sempat gak bukak friendster. Kacau 4-5 kawan2 dlm tu. Aku sebenarnya dah lama tak bukak friendster nie. Malas dan rasa takde "zouq" la. Cuma tadi kat ofis aku nampak sorang ofismate nie bukak friendster dia. Tu yang aku tingat nk bukak tu. Kesian friendster. Abes kena habuk dan sawang.

Arghh kompem la aku nk tido jer...Tido tak tenang siots. Takpela kena tido gak takut terkantoi subuh.... adios!

2 comments:

Anonymous said...

Kalau nak tengok CSI dgn Heroes macamana ye?

Pn. Shakira & En. Khai said...

Saudara boleh guna search engine atas kata kunci Heroes Streaming atau CSI Streaming. Harap ianya membantu. Tk