Thursday, June 19, 2008

sepetang di Galeri Ilmu

Ha nie aku nak citer peristiwa petang tadi di office aku. Tadi ada taklimat dari MD (Cikgu Abu Hassan) berkenaan beberapa isu. Antara yang menarik ialah bos lama aku dah tukar jabatan. So aku dapatlah bos baru. Dalam hati alahai bilalah plak aku dapat tukar PM dan Kerajaan baru nie huhuhu.

So lepas taklimat, Cikgu yang baru balik dari Bosnia dengan sukacita nak tayangkan DVD konsert nasyid di Bosnia. LCD projektor dan laptop dah ready nak tayang, tapi tah camne tah laptop tu shutdown. Cikgu pun suruhla aku amik laptop aku untuk ganti laptop dia.

Fuh suspens siots satu ofis tengok desktop aku kat layar. Nasib baik takde benda censored huhuhu. Member aku si Hafiz tolong kelola laptop aku. Tah camne dia leh mainkan dvd tu guna software Cool DVD. Ya mungkin sebab shortcut dia ada kat desktop aku.

Desktop aku. Cuba perati shortcut Cool DVD kat tengah tu

Haiyah player tu mainkan dvd tu tersekat sekat plak. Ofismate semua dah mula bising dah. Lepas 5 minit kuar plak pop up cakap This is a trial version. Waduh waduh malu giler aku seh. Memang kena kutuk abes abesan aku petang tu

Apa2 hal, walaupun laptop aku takde la power mana, tapi dia banyak berjasa kepada aku..sayang laptop..muahss!!

1 comment:

Anonymous said...

Kuang...kuang...kuang...