Wednesday, April 2, 2008

Khai...jangan biarkan blog anda berhabuk

gosh, aku hampir terlupa bahawa aku punya blog untuk ku tulis.... dalam pada sesuai dengan trademark blog ini..mamat yg baru belajar tulis blog, makanya tak perlu untuk aku fokuskan blog ini kepada blog politik, blog dunia artis atau blog motivasi. u got idea, u just curah..itu la plan asal blog nie utk menulis apa sahaja yg terlintas di fikiran. blog untuk menulis segala yg bermain di fikiran. blog untuk mencurahkan idea-idea dalam otak. blog untuk meluahkan pengalaman pahit manis dalam hidup.

but as for today, hampir sebulan blog ini tidak ku jenguk, sehinggalah seorang blogger menegur aku dlm ym...katanya "dh jgn lelama ym, bazir masa ahaks"

"gi update blog ke apa" sambung beliau lagik...

aku tak dapat nafikan aku mudah sangat menulis dlm ym, tapi amat payah untuk menulis blog. sehingga ke hari ini, sudah ramai kawan baru, awek baru, bisnes baru yg dapat aku "close" hasil ayat-ayat power aku dalam ym huhuhu.

tapi dalam blog? huh susahnya nak habiskan penulisan as it took me 3 hours nak abeskan posting kali nie uwaaaa!!

mungkin talent aku menulis dlm ym jer kot???

2 comments:

Anonymous said...

YM chat history pun buleh buat post ape.

Menarik juga bagaimana nak close sales lalu YM. Copy paste bualan YM tu, potong mana tak patut, pastu post. habis cerita...

Anonymous said...

Mmmm...