Monday, February 18, 2008

Susahke buat duit melalui internet?

hello guyz, amacam enjoy x dgn karier yg korg ada skang? bg aku keje sbg marketing nie mmg best gile, sesuai dgn jiwa aku yg suka berckp, jupe org, akan tertido kalu duduk lebih 2jam kt kerusi ofis dan suka kebebasan masa.

cumanya aku selalu pening bila tiba ujung bulan (actually start minggu kedua setiap bln pun aku dh pening paler huhuhu) yellah kan pitih dok cukup utk sara kehidupan aku nie.

jd terfikir nk buat side income, so skang tgh carik peluang kt dlm internet nie.

knp aku pilih internet? knp tak pilih MLM ke, jual tudung ke, jual bontot apa ke. hmm yg tu nanti2 la aku citer k

so skang nk mintak advice, experience, testimoni dr korang pasal buat duit melalui internet. anyone?

1 comment:

Anonymous said...

Jual bontot tu....boleh blah ape....hehe..